19 - 20 Dec

Heejj, jag vet att jag inte har skrivit dom här dagarna. Jag har inte mått så bra hade tagit vaccinet så jag mådde lite dåligt från den men jag mår bättre nu. Igår så åkte jag med syrran till jobbet på morgonen. Vakna klockan sex på morgonen låg klar lite sen fick jag sms från syrran där det ståg e du vaken. Gick upp byte om han inte ens äta så drog vi upp motcetrum för att ta t-banan. Vi gick mot City Terminalen då en f*cking kärring mamma kom med värsta farten med hennes mot min mage. Jag fick så ont att jag svärde åt henne. Det fin ettt ORD som man använder då när det händer sånt. URSÄKTA MEJ brukar man säga vilket inte hon sa. Jag va så irriterad hela dagen. Jag måste dra nu. Syrran kommer snart vi ska dra till skäris.

Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0