God morgon.

God morgon på er som har vaknat. Idag så vet inte jag vad jag ska göra. Får se tills soso och natta kommer.
Just nu sitter jag och lyssnar på lungna musik, Nancy & Elissa. Vad gör ni ?
Igår så va min bror och hans fru hos oss, jag fick en mobil smycken och örhängen av hans kompis som jag ska lägga upp en bild på senare. Älskade verkligen mobilsmycken =). Först viste jag inte att det va till mej för dom bara låg på bordet, det va mami som sa det till mej idag. Vid fem tiden igår så åkte jag och syrran till bredäng för att hämta en film eller aa två fimer. Jackass & den andra vet jag inte vad den heter. Kollade bara på jackass. Den va rolig men den va kanska äcklig dom hållde alltid på med deras pip. Aa ni fatta vad jag mena. Nu ska jag dra och käka.
Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0