Helloou.

Heej idag skulle jag ha bild första lektionen men det va någon som starta brandlarmet. Så då sa vi till vår lärare att det bran så vi gick o satte oss i klinkers (Lång hall där alla skåp är) så vi satt där i en timme. Sen hade vi lunch. Käkade inget för tyckte inte om maten. Efter lunch åkte vi (Klassen) till fittja badat. Vi skulle bada med kläder. Asså det blev så tungt. Jag kände mej som en teddy björn om jag ska vara ärlig. Det blev så tungt när jag skulle simma. Sen skulle man hoppa ner från en liten höjd med kläderna och ta av sig dom under vatten. Självklart har man bad kläder under. Men jag klara och blev godkänt. Sen när vi va klara basta vi o byte om sen satt vi en stund där ute. Jag och nille rullade sen hem medans dom andra gick till centrum. Han inte komma hem innan syrran sa vi ska till kungens kurva. Jag byte mina vinterskor mot några andra. Idag är det sista dagen som dom visar efterlyst. Så den får jag inte missa. Det är vad jag har gjort idag. Vad har du gjort ?
Puss så länge.             

                                                      
                                      (Klicka för att se större bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0