Lite om mej.

OM DIG

Vad är det bästa hos dig - Att jag skrattar åt allt och alla i skolan.
Har du bra självförtroende - Aa, oftast
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? Vi tar nästa fråga.
Du tycker om att vara med killar - Nej när har jag sagt det.
Känner du dina grannar - Aa.
Gillar du skolan - Nja det beror på vilken dag det är. HAHAHA
Har du någon gång skolkat - Aa (A) det har alla gjort.
Spelar du något instrument - Nix.
Har du några tatueingar - Nej men ska göra till sommaren.
Tycker du om djur - Aa små hundvalpar.

BRUKAR DU...

Sova - Älskar att sova.
Ta mediciner du inte borde ta - Nej!
Röka - Nej! Aldrig!
Snusa - Nej!
Skada dig - Inte jag. Bara rakbladet. Skojar.. :p
Lita på folk - Litar på ett få par personer.
Skada dig med flit - Vad tror du?
Drömma mardrömmar - Inte längre.
Gå i skolan - Ja
Ljuga - Ja tyvär =/
Vilja dö - Aa men inte längre.

NÄR...
Åt du senast - Sju på morgonen.
Läste du ut en bok senast? - Läser inte böker.
Köpte du något senast - Idag.
Vad? - Choklad Munk.
Svor du senast - Hmm nån timme sen..
Sjöng du senast - En minut sedan

HAR DU...0

För många vänner - Det går inte..
Förföljelsemani - Va?
Någon annan psykisk sjukdom? - Garv attack 24/7
Skadat någon? - ja..
Färgat håret - Nej
Några piercnings - Nej
Några tatueringar - Snart.
Egen dator - Självklart
Gjort bort dig rejält - Aa haha.


Namn - Emmeli
Bor - Stockholm
Syskon - Tre stora systrar
Ålder - 15
Född - 30 augusti
Ögonfärg - Blå/Grön/Gråa
Längd - 153. Kort jag vet
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Jungfru
Hårfärg - Mörkt
Födelseort - Stockholm

DAGENS..

Låt - Nancy Agram Enta Eih
Saknad - Sommaren och tjockisen <3
Kläder - Svarta jeans med svart Hilfiger kortarmad tröja ( som en t-shirt)
Smink - Japp
Underkläder - Det vanliga som en tjej har..
Mat - Har inte ätit något än.
Köp - Munk på vägen hem.
Göra sen - Vet inte än.
Godis - Har inte ätit godis idag.
Pinsamaste - När några killar påstår att jag ville ha en annans killes nr fast jag inte ville.

SVARA ÄRLIGT
Gillar du någon just nu - Det angår inte dej.
Tycker du om godis - Ofc!
Hur många gånger i veckan äter du godis - Det beror på om jag e sugen.
Tycker du att du själv är söt/snygg - Aa, ifall det är en av mina bra dagar.
Du ger mycket komplimanger till andra - Tror det, eller lagom.
Är du nöjd med ditt förnamn - Aa.
Du tycker att du själv är smart - Ibland
Vad är det sämsta hos dig - Att jag lätt blir irriterad på små saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fiiiinaste ööggoooneeennn ;)

Fin blogg höhö ;)

2009-12-13 @ 17:32:56
URL: http://hillo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0