Mvg.

Ni vill säkert veta i vilket änme jag fick mvg. Hmm ska jag säga....
Okej jag ska säga, idag så hade jag andra lektion hemkunskap. Så jag skulle göra en maträtt medans dom andra städa alla köken. Jag gjorde Burgul med kyckling. Jag fick en kyckling bröst som jag fick göra vad jag ville med den. Jag skärde den i mitten sen halv tjocka bitar. Först skulle jag lägga in den i ungnen men tjejerna sa att jag skulle steka den då jag gjorde det. Dom blev så goda att killarna åt nästan alla. Själv så fick jag bara 2 bitar. Margarette (Hemkunskaps läraren) tyckte maten va så god så hon satte ett MVG :D. Är så glad faktist. Om det inte var tjejerna som hjälpte mej tror inte jag skulle få då mvg. Thank you girls <3. Ska gå lägga mej snart.
Puss vi hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0