Snabb frågor

Namn? Emmeli.
Kallas? 3ammoshe, mimi, mimo.
Piercings? Öronen ?
Tatueringar? Ska skaffa.
Längd? 1,56
Har du någon fobi? Spindlar.
Gillar du dina småsyskon? Har inga.
Måste du sy upp byxorna du köper? Neej, man köper juh sin strl :S
Ser du på robinson? Nope.
Sjuk humor? Alltid, haha :P
Gillar du bilar? Aah snygga bilar.
Vad vill du bli när du blir stor? Vet inte.
Favorit tv-program? Hell´s Kitchen.
Gillar du era grannar? Ja.
Värsta känslan? Kom förra året.
Människa som gör dig enbart glad? Finns många.
Människa som gör dig enbart ledsen? Ingen spec.
Senast köpt ? Julklapp till mamma.
Senast lästa bok? Vinerviken.
Har du några fordon i din ägo? En cykel!
Jag vill vara? Längre.
Sport? Fotboll i think.
Hur ser folk dig? Bra tjej hoppas jag.
Vad vill du helst ha nu? Vatten är törstig.
Tycker bäst om varm eller kall oboy? Varm!
Vad har du för intressen? Musik, mysa, dans.
Är du blyg? Ibland.
När kräktes du senast? Ganska länge sen.
Vad tycker du är äckligt? När barn spyr.
Tycker du att det är jobbigt att ringa till någon? Beror på vem det är.
Hur svarar du i telefonen? Det beror på vem det är.
Är du en bra flickvän? I guess so.
Somnar du med tv:n på? Bara om jag va trött.
Är mustasch eller skägg snyggast? Ingen av dom.
Har du långa naglar? Nej korta.
När grät du senast? Angår inte dej.
Använder du klocka? Ibland, men oftast använder jag mobil klockan.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0