Svar på frågorna.

hur många läsare har du per dag? förresten din blogg är jättegullig :)
Det varierar, som mest har jag haft 38 st läsare.

Har du ljugit för någon ?
Aa tyvär =/.

Om det är nåt du skulle vilja ta tbx vad skulle det vara ?
Hmm då skulle det vara....
Kommer inte på nåt.

Vilken musik brukar du lyssna på?
Blandat.

Vart brukar du köpa dina kläder från?
Gina, Bikbok, H&M.

Har du haft kille ?
Ja

Om ja hur många ?
---

Viste någon av dina systrar?
Aa, soso vet med vilka jag har varit tsm me.

Vart bor du ?
Fittja

Vad gillar du för något?
Soova !!

Hur påverkar du dina vänner under skoltiden?
Vaah??

Har du eget rum?
Nej, jag delar med min syrra.

Det verkar som du har haft en jobbig period, men nu mår du bättre va? :) älskar din blogg tjejen<3
Aa. det har jag. Självklart så mår jag bättre nu. Tack så mycke =)

Vad har du för sjärntecken? :)kan gissa på jungfru för du är lika söt som en! haha
Haha, jaa det har jag.

Du är syrian, fast utan syrian näsa haha :) kruligt?
Aa men snälla, måste man ha syrian näsa bara för att man e syrian.

vad brukar du göra på fritiden :) kyss o kram!
Äter, sover, sitter vid datan.

heeej emmelie, hur mår du? jag älskar din blogg och har läst den alltid när ja kunat.. men en sak har du glömmt o skriva om och det är att du inte bärettat mkt om dig själv så man får inte veta vem du är!
Tack så mkt, jag kan göra det nån dag.

jätte bra blogg. du brukar inte lägga in så många bilder, så tänkte att du kunde gära det ?, haru ngra bröder?,
puss :d

Jag kan börja göra det, aa det har jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0