1/11- 09 & 2/11- 09

Heejj, idag har jag varit i sjukhuset och fått medicin. Kom hem o sov var för trött för att gå till skolan. Så jag sov som sagt. När jag vakna så gick jag raka vägen till köket :P hahah min mage kurrar så ni förstår nog vad jag gjorde där. Gick upp till mitt rum och nu sitter jag här och har tråkigt.


Söndag:  Tog en promenad med Betul och hennes lilla syster. Vi promenera runt i fittja ungefär en kvart. Sen gick vi till en park och satte oss. Vi börja prata om gamla minnen. Haha shiit va gamla minnen vi pratar om. Minnen som inte jag kommer glömma iaf.


Hade tänkt fixa lite min blogg idag. Och ska ladda upp bilder från igår.
Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0