Är trött.

Ligger i min säng och är så trött men vill endå inte sova. Idag och igår gick jag inte till skolan. Kände mig för trött. Idag så åkte jag innan klockan tre till skolan för att hämta lite böcker. Sedan kom jag hem vänta på att syrran skulle fixa sig egentligen skulle vi ta bilder till att göra id-kort. Anyway åkte vid halv fyra till norsborg för att hämta Jakob (Lilla kusin). Så tog med han till stan. Om ni undrar hur gammal han e så e han 5 år. Men han ser och förstår mer än en 5 åring. Han blev så glad när vi va i stan. Haha syrran du vet vad jag menar med det. Vi gick runt en stund sen gick vi in till Ica Nära för att köpa lite nötter. Japansk mix eller vad dom nu heter. Sen ville Jakob ha en bulle så självklart så köpte jag en. Syrrans jobb e ungefär 5 meter ifrån så vi vänta på henne tills hon sluta vi gick runt en stund. Sen åkte vi till bredäng och hämta en barn film till lilla jakob. SCOOBY-DOO! ( Pirater i Sikte! ).Nu ska jag gå lägga mej e lite trött. Ska soova ut men inte nu väntar på sms först. God natt och sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0