Fixat till min blogg.

Heejj, som ni ser så har jag fixat min blogg. Är faktist stolt över mig själv för det här är första gången jag fixar den och jag lyckades. Jag har oxå fixat till betuls blogg lite. Hon sa vad jag skulle göra och så gjorde jag den. Men idag så ville hon att jg skulle fixa till en sak men orkar inte idag kan göra det imorn. Idag så va jag i huddinge sjukhus. Hade tid hos en läkare så jag åkte me min mamma o lilla Lucas. Kom hem pappa hade sjukanmält mej i skolan så jag skippade idah *hihi*. Kan ta igen det imorn. Anyway sitter här har skit tråkigt ska gå ner o kolla va systrarna gör. Skriver ett inlägge innan jag sover. Jag bjuder oxå på bilder som jag hade förrut lovat och jag glömde (a).
Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0