I´m Sorry

Faan jag höll på att skriva ett inlägge. Allt bara försvan. Asså ooohh *arg*. Orkar inte skriva om allt. Skriver lite vad jag gjorde igår.

Fredag: Efter skolan promenerade jag o nilgun till hallunda för att ta tåget hem. Träffa rola vid matnäran. Har inte sett henne på 3 månader. Vi ståg o parta o så. Rulla sen mot t-banan. Var hem, käkade. Syrran fråga om vi skulle dra till skärholmen. Om ni frågar varför så kan jag svara på den frågan. För jag ska göra id kort. Vi åkte till skäris (skärholmen) men maskinen som man drar bilder funkar inte -.- typiskt. Jag o syrran hade fixaat oss i onödan. Åkte sen till bredäng och hämta film. The Proposal och DaVinci Koden. Tittade bara på The Proposa. Bäääästa asså.
Jag tipsar alla att titta på den. Ska gå ner och äta frukost. Broshan och Philip har kommit. Så sitter vi alla och äter tsm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0