Ska snart sova.

Ska gå sova snart ska bara skriva lite vad jag har gjort igår och idag. Igår så tittade jag med syrran på Paranormal Activity. Man blir så jävla rädd att det inte sant. Om ni älskar skräck så ska ni kolla på den annars gör inte det. För man kommer aldrig vilja sova efter det man såg. Jag blev så rädd att senare när filmen va slut så sov jag brevid syrran (a). Idag så vakna jag vid  11 tiden. Låg kvar en stund i sängen sen gick jag ner för att käka frukost. Väntade på att mamma skulle komma hem för jag o systrana skulle åka till heron Media Markt. Vi skulle köpa en plattång. Anyway innan vi åkte till heron så körde syrran mej till skärholmen för jag skulle köpa vit ögon penna till Valentina <3. Sen gick vi till WILLYS. Köpte lite grejer. Syrran skulle göra tacos paj. Så hon behövde lite "ingredienser". Ni fatta säkert vad jag menar. Jag var sugen på räkor så jag köpte. Vi kom hem då börja vi direkt göra maten för vi va så hungriga. vi gjorde Tacos Paj. Det blev så himla gott. Vi käkade sen åkte vi till min kusin. Va där några timmar sen kom vi hem. Och nu sitter jag här. Har inte gjort något speciellt sen jag kom hem. Nu måste jag gå lägga mej vi hörs imorn.
Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0