Svar -

Anonym om DU VET VEM DU E.



Det gör ont när jag läste ditt blogg inlägg nu.. ända den dagen jag fick veta du är sjuk, har det gjort ont hos mig för dig. du förtjänar inte det. du är en ängel. du förtjänar inte att bli sjuk. men jag hoppas och ber för dig att du kommer bli frisk och kunna må bra.. skäms aldrig för hur du ser ut gumman. gå med stolthet. visa gud och världen vilken stark människa du är. ge aldrig upp! älskar dej. din kusin




SVAR:    Vilken kusin har skrivit det här ??


Kommentarer
Postat av: sara anders

ursäkta för att jag frågar men har du en sjukdom eller någpt sånt? för du skrev att du typ täckte din öga och satte på dig peruken ngt sånt ?? <3

2009-12-01 @ 19:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0