Vad med och tävla om fina priser.

Var inne på Fokis.se hemida och kollade lite då läste jag att man kan vara med och tävla om smycken och väskor från Mihi.se . Jag är själv och tävlar och jag vill verkligen ha en väska som jag hitta på hemsidan. Så här gör ni för att vara med och tävla precis som jag. 



Tävlingsregler:

Välj ut och önska något från Mihi.se (Du kan välja upp till 2 produkter)
Berätta i din blogg att du medverkar i en tävling på Fokis.se.

Länka till fokis och till Mihi.se

Ni som inte har en blogg kan istället anmäla sig till deras nyhetsbrev.

Kommentera i Fokis blogg. Ge henne eran e-postadress!
Hon utser vinnare på Onsdag!
Lycka till alla ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0