*Arg*

heej, jag skulle precis skriva klart mitt inlägge så raderades allt. Får ta o skriva om allt.
Idag så vakna jag runt halv åtta. Hade bokat igår taxi till idag 8,45. Hade tid hos doktorn i St:Eriks Ögon Mottagning. Doktorn kolla på mitt öga. Efter en stund svimmade jag bara helt plötsligt. Allt blev svart. Jag svimmade i 1 eller 2 minuter. Jag har inte svimmat på 6 år. Jag brukade svimma förut men inte längre jag vet inte varför det blev så. Vakna upp såg 4 doktorer runt mej. Jag blev rädd. Ska erkänna en sak, jag grät (A). Ungefär 10 minuter efter jag hade vaknat kändes det som inget hade hänt. När vi va klara åkte vi direkt hemme. Skulle egentligen till skolan men mamma sa stanna hemma idag ist så det inte händer dej nåt. Så jag stanna hemma. Kom hem tittade på våra bästa år. Ni som älskar våra bästa år som mej kan kolla på deras hemsida Days.nu , efter det så sov jag i ungefär 2 timmar. Och nu så sitter jag vid data. Nu orkar jag inte skriva om nåt mer. Skriver lite senare.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0