Dagens Ungdomar/Lärare/Föräldrar

Tisdag:  Bråka med en kille i skolan han säger att jag inte jag har hår. Men jag har kort. Man behöver inte ha långt hår för att räknas som en tjej, sen efter det det va äppel krig i skolan. HAHAHA om man tittade upp man såg flygande äpplen. Asså gud va smutsig skolan blev. Smutsig o smutsig den e redan det. Sen stannade jag kvar lite i skolan. Kom hem gick o sov nån timma. Vakna käkade titta på ugly betty (stavning). Sen va ja så trött o hade ont i ögat att jag gick o la mej.

Onsdag:  Hade elevensval sista lektionen. Jag hade en kniv sen ja la den i min ficka sen en lärare ba ge mej den ja ba nej jag ska ha den i MIN ficka sen hon gick ut. Vi börja tjafsa sen jag vet inte vad som hände orkar inte tänka sen hon filma mej jag slog henne i armen så hon skulle tappa sin mobil. Jag har haft 7 ggr av den lektionen sen vi börja skolan. Jag har aldrig varit me i den varje gång hon hittar på en ursäkt så ja blir utkastad. Jävla kärring ja svär jag fick värsta dampen. Dom behandlar oss som idioter. UUUFT HAR STÖRSTA HUVUD VÄRKEN. Sen det va ett annat bråk oxo min kompis hon hade bråkat me en tjej sen hon hämtar sina föräldrar sen mitt knass barn ba du kan inte säga så här jag vet inte vad sen mamman börjar slå knass barnet. Om mitt knass barn hade fått kniven i ryggen hon skulle få se vad alla skulle göra me henne. Jag har ALDRIG i mitt liv sett så OMOGNA föräldrar som dom. Ska gå sova en stund bloggar senare om inte jag har fortfarande ont i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0