Fredag imorn.

Onsdag: Inget speciellt. Skolan, hemma och plugga.

Torsdag: Skolan, hemma. Plugga i nästan 6 och en halv timme. Renskrev ett papper på svenska. Har om kristendomen i so så satt o skrev 3 och en halv sidor. (Liten bok). Medans jag plugga så drack jag fanta exotiska och käka Alhgrens bilar. Jag hade egentligen en musik uppgift att skriva om någon artist. Jag gjorde inte den. Blev för många grejer att göra. Mina läxor: Hemspråk, So, No, Misik, Svenska. Sen vet jag inte om jag har glömt nån. Nu så ligger jag i min säng är inte så trött men ska försöka sova för jag MÅSTE vakna sju på morgonen. Gud vad veckan har gått snabbt. Jag ska gå lägga mej nu. Godd natt och sov gott.
Puss.



Kommentarer
Postat av: MARIA

MUMSSSS... VILL OXÅ HAA (A)

2009-10-28 @ 15:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0