Orkar inte med blogg ibland =/.

Som sagt jag orkar inte ibland med blogg. Men ska försöka skriva minst en inlägg om dan. Iaf igår fick jag ett samtal på morgonen från sjukhuset ( Lektarapin). Fick 2 biljetter till idol. Ska ditt från kl 14 på fredag imorn asså. Ska kolla först när dom förbereder sen ere juh som ni vet LIVE. Blev så glaad. Efter det så åkte jag me morsan till S-tälje va där några timmar. Kom hem vid 18 tiden. Senare så frågade syrran om jag ville följa med och köpa glass. Självklart ville jag det =). Va så sugen på nötter oxå så vi gick o köpte. Det va min dag iaf =) hehe. Juuste jag var så utråckad igår efter jag hade ätit nötter. Så jag gjorde en sak med nötterna sedan drog bild på det ska ladda upp den så får ni se i nästa inlägge =).
Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0