Träffade alla från Idol.

Som sagt så träffade jag alla i idol idag med syrran. Tyvär förståg jag fel så det va inte live grejen men det va repetion innan dom börjar kl 20.00. Tog en massa bilder på alla. Gissa vad vi från MinStoraDag fick göra =D. Vi fick ta bild med alla. Programledaren ba: Ingen får komma upp på scenen och ta bilder elr attografer. Så jag tackar er men helt plötsligt sa han men MinStoraDag får komma upp och ta bilder. Jag ba ooooh jaaa. Blev skit glad. Alla gav värsta blickarna på oss. Haha dom blev fett avundsjuka. Anyway vi skyndade oss och tog bilder. Ska ladda upp bilder på alla som sjöng och på minStoraDag gruppen.
Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0