Söndag.

Jag hann aldrig blogga igår så jag berättar idag vad jag gjorde igår. Åkte till min morbror med mina två systar vid 5 tiden, va där nån timme sen åkte vi hem. På vägen hem bad jag min syrra att köra förbi en affär där man kan köpa nötter. Köpte nötter och japansk mix. Det fanns Red bull i bilen så jag tog fyra stycken. Gick hem o fixa vp tog fram nötterna o japanska mix och red bullen. Satt ute kanske i en eller två timmar. Satt och lyssna på toresystern som berättar om hur det va i turkiet. Ooohh jag vill oxå åka =( . Snackade me min mamma om att vi ska åka dit på höstlovet, så hon sa vi får se. HOPPAAS. Asså gud det e så himla fint där. Iallafall när klockan va 21.00 så gick vi in för att kolla på en arabisk serie som heter Bab el hara. Skit bra tycker jag. Så spenderade jag min dag.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0