Fortfarande hungri

Asså jag e så hungrig. Jag käka 5 rostade mackor men forfarande hungri. Juste kom på en sak. Idag så hade jag idrotts profil. Skulle dansa, hade tagit med mej egna skivor fast typ ingen lärare vill låna ut sin. SNÅLISAR. Man skulle samlas i datasalen. Sen det va en lärare som jag hatar, hade bråkat med henne förra veckan oxå på samma lektion. Snacka om att va utvecklad störd asså. Hon säger till mej om du inte hälsar på mej du får inte komma in på lektionen :S. Hon ba jag ska ringa hem till dej sen jag svara aa och jag ska säga till rektorn sen hon blev så rädd, hon ringde aldrig hem. Iallafall ska gå plugga lite får se jag kanske bloggar lite senare.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0