Lovar du att vara ärlig? - Ja haha.

Du heter: Emmeli.
Smeknamn: Mimi elr Mimo.
Låt som när du är ledsen sörjer till? Titanic.
Beroende av: Min mobil.
Vad tror folk om dig? Vet inte, bra grejer hoppas jag.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina fina ögon ;) .
Vad säger du för att imponera på någon? Imponerar inte på folk.
Brukar du skratta för dig själv? Nej inte om jag är helt ensam.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Ja mä <3.
Var bor du? I en förort utanför stockholm.
Äger du några converse? Nej .
Brukar du bli för full? Kan hända..
Är du allergisk mot något? Nej
Hur svarar du i mobilen? Hmm.. Det beror på vem som ringer .
Antal timmar sömn inatt: Ungefär 7 timmar.
Brukar du komma i tid? Oftas.
När mår du bra? Mår alltid bra :) .
Vanligaste färg på dina kläder: Svart/Vit.
Vad saknar du? Just nu, min syrra <3 .
Hade du en bra kväll igår? Jepp :) .
Favorit dryck på morgonen: Té med smak eller multivitamin.
När brukar du oftast gå och lägga dig? När jag känner att mina ögon är trötta.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Förstår mej inte på det där..
Har du spytt offentligt? Nej.
Är du nöjd med ditt liv? Självklart, det borde väl alla vara.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Alla har väl sina förebilder. Jag har iaf mina.
Vad längtar du till? Just nu vet jag inte.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja. Som man brukar säga, bättre få och äkta än flera falska ;) .
Hur gammal är du? 15 år.
Tycker du om någon just nu? De du.
Gröna eller röda äpplen? Båda, bara de är "hårda".
Vilken tid gick du upp idag? Vid 07.15.
Har du sovit i din egna säng inatt? Nope.
Har du strumpor på dig nu? Haha ja.
Är det okej att gråta? Självklart. Omänskligt om man inte fäller tårar ju.
När grät du senast? Minns inte.
Bär du glasögon eller linser? Ingen av dom.
Har du piercing? Jaa örat ?.
Vill du gifta dig? Längtar :).
Vill du ha barn? Ja 2-3 max.
Är du bra på att laga mat? Det funkar :P haha.
Vilken är din favorit läsk? Fanta Exotic.
Tycker du om sushi? Har aldrig ätit, tror inte jag vill det heller.
Har du tandläkarskräck? Nej.
Vad gör du i morgon: Inga planer.
Vad är det värsta du vet: Falska människor.
Vilken ögonfärg har du? Miss Green Eyes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0