Till dej du vet vem du e.

Den här som ja skriver är till dej du vet vem du e.

Det a DU som ville ha så här mellan oss, ja gjorde inget skit jag gav den en chans men du förstörde den. Tror du ja vill att det ska vara så mellan oss men det allt är dit fel. Du säger att du gråter för mej men jag har aldrig sett dej gråta framför mej någon gång om ja ska jämföra dej med en anna kompis som har gråtit framför mina ögon. Jag trodde aldrig sånt om dej att du kan gå runt till alla och snacka skit om mej. Hur kunde du? Ja som alltid va där för dej när du behövt mej vad får jag för tack bara skit tbx. Du har inget annat för dej sitter och snackar skit om alla. HUR KUNDE DU? Folk varna mej för dej men jag lyssnade aldrig till ja själv fick reda på det ångrar ja att jag inte lyssnade på dom. Ja hade en vän som ja trodde va san men va en f*cking falsk äcklig person. Ja orkar inte ens med det här, du har fått mej att se dej som en äcklig smus unge. Du får ta konsekvensen. Ja som litade på dej *suck* f*ck alla tider som ja litade på dej. Pass på en sån kompis som dej hoppas du ångrar och har ångest efter det du har gjort. Som du sa förut du kommer alltid va en ensam varg.

                                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0