Del 1 av tidsfördrivning.

Är du morgonpigg:

Tittade du på tecknat när du var liten?

Vad gjorde du nyårsafton 1999?

Vill du ha barn?

Absolut.
Hur långa ögonfransar har du? Rätt långa.
Brukar du bada på sommaren? Jaa vad är ordet bada då till för.
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? The Voice.
Knarkar du? Det är farligt och olagligt..
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar på min mobil om det finns sms.
Vad är det sista du gör innan du somnar? Ställer alarmet och lägger mig på mage.
När åt du kött senast? Förrigår.
Var med familjen.
Vilken roll hade du i skolan? Bästa tjejen, och snällaste som skrattar alltid åt allt.
Vart vill du åka på solsemester? Turkiet.
Vill du gifta dig? Det vill väl alla göra ?
Självklart!
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Musik från Lilis blogg (syrran)
Vad är det bästa med dig? Jag bjuder på mig själv och kan få folk på bra humör med min sjuka humor.
Vad är det näst bästa med dig? Att jag skrattar 24/7.
Vad är det sämsta med dig? Jag har inget dåligt med mej.
Har du bra kontakt med din familj? Bor fortfarande så vad tror du ?
När hånglade du med en man första gången? Oj, mellanstadiet kanske - Ryska posten?
Har du varit kär? Jaa.
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? Vad angår det dej ?
Hur stora fötter har du? 36-37.
När var du riktigt full senast? Blir inte full.
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Hmm... Igår.
När dansade du senast? Igår.
Följer du någon Tv-serie? Aa en arabisk serie.
Neej.
Vem snackade du med senast: Angår inte dej.
Stjärntecken: Jungfru.
Varm favoritdricka: Tee.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Fanta Exotic.
Alkoholhaltig favoritdricka: Vodka+Red bull.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Idag troor ja.
Saknar du någon just nu: Aa min pappa som är i LIBANON just nu ( är faktiskt avvis )
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Aldrig.
Vilka språk kan du prata: Svenska, Engelska, Arabiska och Syrianska.
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): Hmm...Ingen brukar göra det så ja vet inte.
Senast sedda filmen: Igår, men vet inte vad den heter.
Bästa lunchställe: Donken =P hahaha.
Favoritgrönsak: Röd paprika.
Favoritfärg: Röd (svart o vitt räknas ju inte som färg)
Favoritmärke: Finns många.
Favoritdjur: Hund.
Bil: Bmw X5 eller X6 =)
Favvoskor: Mina tyg skor med klack.
Det dyraste jag köpt: Pappa betalar om det e dyrt.
Bästa fyllekäket: Kebab.
Dansar helst till: Allt möjligt.
Bästa romanen: Ingen aning ?
Favoritprodukt på Apoteket: Hudsalva (som man använder till läpparna)
Reser helst till: Varma länder.
Älsklingsljud: När man får ett sms av nån som får det att pirra i magen.
Mitt sämsta köp nånsin: Ingen aning?
Är du bekymrad över något just nu: Nej.
Favoritland förutom sverige? Turkiet fast har aldrig åkt dit, men ska åka dit på sommaren.
Längtar efter: Körkortet.
Gillar Allsång på Skansen? Nej inte alls..
Senast lästa papperstidning: Post som kom hem.
Senaste telefonsamtal: Det angår inte dej.
Kär: Vet inte.
Varit i Polen? Nej det har jag inte
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? Orkar inte räkna.
Vill du ha / har du barn? Jag vill ha barn i framtiden.

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag?

Dricker inte kaffe.
Har du några allergier/handikapp?
Nej inte vad jag vet.
När besökte du ett gym senast? När jag hade idrott.
Äger du en cykel? Japp.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Lite seg, men på bra humör och lugn.

Är du morgonpigg:

Neej.
Vem snackade du med senast: Angår inte dej.
Stjärntecken: Jungfru.
Varm favoritdricka: Tee.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Fanta Exotic.
Alkoholhaltig favoritdricka: Vodka+Red bull.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Idag troor ja.
Saknar du någon just nu: Aa min pappa som är i LIBANON just nu ( är faktiskt avvis )
Hur ofta loggar du in på LunarStorm: Aldrig.
Vilka språk kan du prata: Svenska, Engelska, Arabiska och Syrianska.
Vad ska man göra för att få dig irriterad (förbannad!): Hmm...Ingen brukar göra det så ja vet inte.
Senast sedda filmen: Igår, men vet inte vad den heter.
Bästa lunchställe: Donken =P hahaha.
Favoritgrönsak: Röd paprika.
Favoritfärg: Röd (svart o vitt räknas ju inte som färg)
Favoritmärke: Finns många.
Favoritdjur: Hund.
Bil: Bmw X5 eller X6 =)
Favvoskor: Mina tyg skor med klack.
Det dyraste jag köpt: Pappa betalar om det e dyrt.
Bästa fyllekäket: Kebab.
Dansar helst till: Allt möjligt.
Bästa romanen: Ingen aning ?
Favoritprodukt på Apoteket: Hudsalva (som man använder till läpparna)
Reser helst till: Varma länder.
Älsklingsljud: När man får ett sms av nån som får det att pirra i magen.
Mitt sämsta köp nånsin: Ingen aning?
Är du bekymrad över något just nu: Nej.
Favoritland förutom sverige? Turkiet fast har aldrig åkt dit, men ska åka dit på sommaren.
Längtar efter: Körkortet.
Gillar Allsång på Skansen? Nej inte alls..
Senast lästa papperstidning: Post som kom hem.
Senaste telefonsamtal: Det angår inte dej.
Kär: Vet inte.
Varit i Polen? Nej det har jag inte
Hur gammal var din mamma när hon födde dig? Orkar inte räkna.
Vill du ha / har du barn? Jag vill ha barn i framtiden.
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart!
Vad var den senaste musik du lyssnade på? Musik från Lilis blogg (syrran)
Vad är det bästa med dig? Jag bjuder på mig själv och kan få folk på bra humör med min sjuka humor.
Vad är det näst bästa med dig? Att jag skrattar 24/7.
Vad är det sämsta med dig? Jag har inget dåligt med mej.
Har du bra kontakt med din familj? Bor fortfarande så vad tror du ?
När hånglade du med en man första gången? Oj, mellanstadiet kanske - Ryska posten?
Har du varit kär? Jaa.
Hur långt var/är ditt hittills längsta förhållande? Vad angår det dej ?
Hur stora fötter har du? 36-37.
När var du riktigt full senast? Blir inte full.
När ångrade du senast något du gjorde på fyllan? Hmm... Igår.
När dansade du senast? Igår.
Följer du någon Tv-serie? Aa en arabisk serie.
Vad gjorde du nyårsafton 1999? Var med familjen.
Vilken roll hade du i skolan? Bästa tjejen, och snällaste som skrattar alltid åt allt.
Vart vill du åka på solsemester? Turkiet.
Vill du gifta dig? Det vill väl alla göra ?
Vill du ha barn? Absolut.
Hur långa ögonfransar har du? Rätt långa.
Brukar du bada på sommaren? Jaa vad är ordet bada då till för.
Lyssnar du på radio? Vilken kanal? The Voice.
Knarkar du? Det är farligt och olagligt..
Vad är det första du gör på morgonen? Kollar på min mobil om det finns sms.
Vad är det sista du gör innan du somnar? Ställer alarmet och lägger mig på mage.
När åt du kött senast? Förrigår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0