Del 2

Favoritgodis:

Pizza eller hamburgare?

Kaffe, te eller inget?

Te med smak.
Pizza
Skriver du dagbok? Bloggar bara.
Har du nån flickvän/pojkvän? Inte just nu.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Ja tänker göra både och. Tattuera på ryggen nära axeln och gör fler håll i örat. Kan ladda upp en bild på tatto som jag vill göra.
Gungar du på stolen?.. Nej men jag hatar när någon gör det.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Neej.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.
Hur är din drömtjej/kille? En som älskar mig för den jag är och litar på mig, att vi gör saker ihop och har kul.
Hur många syskon har du? 6 st. Säg MASHALLA.
Vad är du mest rädd för? Är inte rädd från något, bara döden.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Nej.
Gillar du att sjunga? Afc.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? Går i Gymnasium om 2 år.
Anser du att du är stark? Sådär.
Brukar du sola? Japp, men har inte gjort det på länge.
Vad gör du om du får hicka? Säger till någon att skräma mej.
Lakriis
Är det nåt du absolut inte äter: Nej jag äter allt.
Musik just nu: Helt tyst
Vad sa du senast: Kommer snart.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Jag fatta inte frågan.
Sommarplaner: Sola o bada.
Hur många kuddar sover du med: 1
Favoritväder: Soligt och varma sommarar.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobil data och tråd lös internet.
Morgon- eller nattmänniska: Varierar, mest natt tror jag.
Sparare eller slösare: Både och.
Vem är viktigast för dig: Först familjen sen mina vänner.
Bästa film: Finns många.
Kommer du ihåg din första kärlek: Kan man aldrig glömma.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Tror inte det.
Tror du på mirakel: Det gör jag absolut!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja det tror jag.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två tror jag..
Bio eller promenad: Hur är vädret?
Är du kittlig: Ibland :)
Snarkar du?: Nej annars hade jag fått reda på det.
Rädd för insekter? Nej.
Äckligaste insekten: Inga men hatar bi för dom gör ont..
Största svaghet: Skulle ju vara grymt intelligent att säga den här va ?
Det här är jag bra på: Få folk att skratta & le, visa känslor, vara en bra vän och svarar snabbt på sms.
Bästa bok? Beukar inte läsa böcker.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Flyga!
Vad vill du jobba som? Vet inte än.
Chips, morötter eller godis? Chips,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0