Del 3

Tio första
- Första bästa kompis:

-5.

Strumpor (svårt att hitta lika för tvättmaskinen äter ena rätt ofta)
- 6. Mina örhängen, ringar och halsband
- 7. Tofs ?

Sex saker du har gjort i dag
- 1.
Städat
- 2. Pratat i telefon
- 3. Suttit vid datorn
- 4. Tittat på tv.
- 5. Ätit mat.
- 6. Sovit.

Fem favoritsaker
- 1.
Min mobiltelefon
- 2. Min data.
- 3. Min digital kamer.
- 4. Mina kläder.
- 5. Allt som e mitt

Tre val

- Tacos eller pizza: Tacos
- Öl eller vin: Fanta Exotic fifään.
- Idol eller Let´s Dance: Let's Dance.

Två saker att göra innan du dör
- 1. Resa jorden runt resa.
- 2. Vet inte..

En sak du ångrar
- 1. Att jag litade på fel personer.
Minns inte.
- Första bil: Jag har inte ens körkortet än.
- Första kärlek: -------
- Första husdjur: Har inte haft husdjur.
- Första semester: Kommer inte ihåg.
- Första jobb: Hos pappa i en resturange.
- Första köpta skiva: Kommer inte ihåg.
- Första piercing: Öronen?
- Första mobil: Hmm.... Jag har haft ganska många o då vet jag inte vilken av de va den första.

Nio sista
- Sista alkoholdrycken:
Vodka + Red bull
- Sista bilfärden: Skjus till skolan igår.
- Sista filmen du såg: Igår, men vet inte va den hette.
- Sista ringda telefonsamtal: Angår inte dej.
- Sista gången du sms: För 5 minuter sen.
- Sista spelade CD: Lyssnar via Youtube.
- Sista kyss: hemligt: Om jag säger det är det ingen hemlis längre...
- Sista gången du grät: tror du jag ska säga här eller ?
- Sista måltiden: Pommes.

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
Dejtar ingen.
- Blivit arresterad: Nej.
- Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, varför ska man kasta bort ögonen, då ser man ju inget ;)
- Varit på tv:
Inte vad jag vet.
- Fått ditt hjärta krossat: Japp.
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: Tror inte det.
- Haft ett one night stand: O det betyder ?
- Busringt till någon: Men jag kan nog inte räkna på hela jämtlands tår hur många gånger.

Sju saker du har på dig just nu
- 1.
Underkläder.
- 2. Byxor.
- 3. Top/Tröja.
- 4. Kofta. 

Tio första
- Första bästa kompis:

-5.

Strumpor (svårt att hitta lika för tvättmaskinen äter ena rätt ofta)
- 6. Mina örhängen, ringar och halsband
- 7. Tofs ?

Sex saker du har gjort i dag
- 1.
Städat
- 2. Pratat i telefon
- 3. Suttit vid datorn
- 4. Tittat på tv.
- 5. Ätit mat.
- 6. Sovit.

Fem favoritsaker
- 1.
Min mobiltelefon
- 2. Min data.
- 3. Min digital kamer.
- 4. Mina kläder.
- 5. Allt som e mitt

Tre val

- Tacos eller pizza: Tacos
- Öl eller vin: Fanta Exotic fifään.
- Idol eller Let´s Dance: Let's Dance.

Två saker att göra innan du dör
- 1. Resa jorden runt resa.
- 2. Vet inte..

En sak du ångrar
- 1. Att jag litade på fel personer.
Minns inte.
- Första bil: Jag har inte ens körkortet än.
- Första kärlek: -------
- Första husdjur: Har inte haft husdjur.
- Första semester: Kommer inte ihåg.
- Första jobb: Hos pappa i en resturange.
- Första köpta skiva: Kommer inte ihåg.
- Första piercing: Öronen?
- Första mobil: Hmm.... Jag har haft ganska många o då vet jag inte vilken av de va den första.

Nio sista
- Sista alkoholdrycken:
Vodka + Red bull
- Sista bilfärden: Skjus till skolan igår.
- Sista filmen du såg: Igår, men vet inte va den hette.
- Sista ringda telefonsamtal: Angår inte dej.
- Sista gången du sms: För 5 minuter sen.
- Sista spelade CD: Lyssnar via Youtube.
- Sista kyss: hemligt: Om jag säger det är det ingen hemlis längre...
- Sista gången du grät: tror du jag ska säga här eller ?
- Sista måltiden: Pommes.

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
Dejtar ingen.
- Blivit arresterad: Nej.
- Blivit kär vid första ögonkastet: Nej, varför ska man kasta bort ögonen, då ser man ju inget ;)
- Varit på tv:
Inte vad jag vet.
- Fått ditt hjärta krossat: Japp.
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: Tror inte det.
- Haft ett one night stand: O det betyder ?
- Busringt till någon: Men jag kan nog inte räkna på hela jämtlands tår hur många gånger.

Sju saker du har på dig just nu
- 1.
Underkläder.
- 2. Byxor.
- 3. Top/Tröja.
- 4. Kofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0