Fredag.

Hej, idag så var det bestämmt att jag o rola och nille skulle till heron. Men nilgun kunde inte komma enligt henne. any way jag bryr mej inte, men jag bliv sur. Jag gick hem byte om och fixa mej o så sen messa jag rola hon va redan i tåget så jag s till henne att hoppa av för jag hinner inte me den. så snäll som hon är så kom hon ner ända ner till sporthallen. Vi gick mot t-banan o snacka om allt möjligt typ. Vi gick av i skärholmen och promenera till heron. Det första vi gjorde när vi kom gick för att lämna in en lapp i pizzahut för jag ska praoa där. Längtar för dom verkar roliga och trevliga. När vi va klara med det så var vi båda hungriga så vi bestämde oss för att äta där. Brukar inte äta där vet inte varför. Jag var sugen på pasta med kyckling och sallad men dom hade inte så jag var bara tvungen att fråga om han kunde göra till mej. Och självklart gjorde han det blev så lycklig :p haha. Vi fick lite billigare för jag ska praoa där. Han va skit trevlig, tallriken var så stor åt halva och jag blev mätt. Vi gjorde en hel del när vi va där. Gick runt bowla, vi skulle kolla på film men gjorde inte det. Vi ska dra nästa vecka o kolla på farsan. Vi va med rolas kusin, tyckte om henne skit mycket. Syrran kom vid kvart över tio och hämta oss. När jag satt i bilen fick jag höra att min faster hade dött, jag börja gråta. Vet inte vad jag ska säga mer.

Puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0