Haha

Hahah gissa vad...Pussie skriver om anneli i sin blogg, för anneli igår såg henne och anneli kunde inte låta bli inte säga nåt. Så Anneli sa slampa till henne. Ni kan läsa i kissies blogg. Annelis kompis filmade när hon gick fram och sa jävla slampa. För en stund så gick jag in i hennes blogg bara för att kolla om hon hade skrivit om det och det gjrde hon. Så jag kunde inte låta bli att inte komentera.

Hahah det var min syster som kom fram till dej och sa slampa, du är juh det hon har juh i för sig rätt. Är det någon som är getto barn och fattig så är det du din jävla slampa !! Hade jag varit där hade jag sagt något annat. Du som säger du är så "rik" varför äter du i taco bar det är ju för under klass. Ingen är avundsjuk på en Pussie. Du är inte så fin som du tror. Vi från förortarna hatar dej så du vet. Om du någon gång kommer vara i förorten kommer du få riktigt mycke stryck vilket jag inte tror att du vågar komma för du en en feg liten Pussie råtta.

Se själva här
http://www.kissies.se/?p=3648#comments


Kommentarer
Postat av: AHLAM

visa videon:)))

2010-02-07 @ 00:32:33
URL: http://ahlamhammoud.blogg.se/
Postat av: haha

2010-02-07 @ 03:33:28
Postat av: haha

så ballt gjort av er. avgudar er. eller inte.



patetiskt.

2010-02-07 @ 07:34:53
Postat av: San

Och hur moget var det egentligen? Inte undra på att Sveriges befolkning är trötta på alla som kommer hit..

2010-02-08 @ 03:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0