Sorry.

Förlåt att jag inte har skrivit på skit länge. Har bara inte orkat. Antigen är det för jag vet inte vad jag ska skriva eller är det bara att jag inte har lust :P. Iaf nu SKA jag skärpa mej. Idag så var jag i kungens kurva med natali. Sen åkte vi till norsborg en stund, senare vid halv nio tiden åkte vi för att hämta pappa från jobbet. Jag va där så kom hamodi pappas bästa kund. Gissa vad han hade med sig. En skit söt hund. Jag ville kidnappa den =p haha. Kan lägga upp en bild på den. Jag bar han (hunden) han trivdes hos mej skit mycke. Jag såg att den frös så jag tog av mej min halsduk och la den på hunden. Asså fan jag saknar den. Jag sa till hamodi att hämta den till pappas jobb på lördag så att den ska vara me mej. och självklart sa han okej =D läängtar. Ska gå byta om jag skriver kanske innan jag sover.
Puss så länge.
Vist är han söt. Vill ni veta vad den heter. Cash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0