Tidfördriv

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Titta på en video klipp.
Det sista du sa högt: Kolla snabbt.
Det senaste någon sa till dig: Gör inget det e bra =D,
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: Pizzahut me rola.
Vad var det senaste du köpte: Godis.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.
Vad är det för väder hos dig nu: Snö, och isig äckel luft
Godaste glassmaken: Vanilj/chocklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: I don't know
Sover du tungt: Haha sådär
Drömmer du mardrömmar: Vem gör inte de? :)
Trivs du med ditt jobb: Jobbar inte haha?
Favoritklädsel: Finns många.
Favoritlåt just nu: Finns många.
Vad ser du om du tittar till höger: Min syrras säng.
Vad gör dig glad just nu: Vet inte.
Vad ska du göra härnäst: Gå dricka nåt sen borsta tänderna byta kläder och sova.
Höger eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Glad.
Favoritgodis: Beror på vilket humör jag är på.
Kläder just nu: Jeans och linne.
Sommarplaner: Turkiet, sola, bada, käka glass & röka vattenpipa <3
Hur många kuddar sover du med: 1.
Spelar du något instrument: Nej nej haha.
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska.
Är du kittlig: Lite.
Snarkar du: Neej.
Stjärntecken: Jungfrun :).
Äckligaste insekten: Hmm.....Jag vet inte.
Längtar du mest efter just nu: Vår/sommar, ge mej! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ahr så rätt så du raderar de jag skriver aviis :S

2010-02-15 @ 15:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0