Tisdag.

Hade så ont i magen på morgonen. Låg och vände och vred på mig. Så jag bad mamma att ringa till skolan för att säga att jag är sjuk. Sedan somnade någon timma. Vaknade gick direk ner till köket för var så hungri men kan inte äta som vanligt, för jag fastar. Får inte äta något som kommer från djur så det blir juh svårt för då får man inte äta ost eller nåt sånt. Tog en gurka, knäckebröd o COLA =). Sen fanns det chips i bordet så jag käka det me. Igår var jag så duktig för jag gjorde burgul om ni vet vad det e. Jag gjorde den själv =). Nu så ligger jag i min säng ska ligga här en stund till sen ska jag göra pasta med sallad eller nåt. Skriver mer sen.


Puss så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0