Hej igen.

Heej igen, har duschat klart. Idag så hade jag tid i sjukhuset. Jag har goda nyheter som jag vill dela med mej. Min doktor sa att det är sista medicinen nästa veckan sen ska jag inte få något mer allt. Jag ber till gud att jag inte ska få mer. Any way.

Fredag:  Så kom valentina med sin bror från norrköping. Hon sa till mej dagen innan så jag viste att hon skulle komma så jag planera inget. Hon ville till stan då sa jag självklart =). Köpte leggins och vantar från gina tricot. Provade ett par byxer som jag gillade men dom satt inte bra så jag tog inte dom. Va i stan till halv fem sen gick vi till Mc för att köpa mat till mej och syrran. Köpte så klart hot wings och chicken rap (stavning). Efter att vi köpte så gick vi till syrran som jobbar i City Terminalen. Frågade om hon ville äta vilket jag trodde det. Men hon ville inte så jag var typ tvungän attt äta det själv. När hon sluta så åkte vi tillsammans hem alla tre. -.- orkar inte skriva mer men jag ska inte vara dum nu. Har jag börjat ska jag avsluta det ordentligt. Any way när vi var hemma så spelade jag valle (valentina) mot mamma och natali. Och självklart så vann jag och valle. Egentligen skulle Lolo (hennes bror)hämta valentina för att han typ låter inte henne sova hos mej =(. Men men jag lät inte han ta henne så hon sov hos mej =) ;).

Lördag: Så vaknade vi vid 1 tiden jag gick ner för att fixa frukost. Vi hade planerat att åka till heron för att titta på bio. Men innan det så åkte vi för att soso och valle ville göra hål i örat. Ville oxå göra antingen en eller två till men gjorde inte vet inte varför. Får göra det en annan dag. Iaf vi åkte direkt till skärholmen efter det för att ta bussen till heron. Vi hade inte buss kort så vi smet in genom bakdörren :P hahaha. Vi va hungriga så vi käkade. Jag åt ris me kycklig och sur söt sås. Dom tog något från pepparoni (stavning?). Klockan va över 18 så vi hade missat bion som finns den tiden så vi gick bara runt o spela o så tills klockan blev 19.30 så var vi uttråckade och ville hem men jag sa att det finns bio om en halv timme så vi stannade. Gick och köpte bio biljetter till INSTÄNGD 2. Den var helt okej men det var lite äckligt läskig. Jag satt och skratta halva filmen inte för jag vet varför. Sen det fanns killar längre upp som ba: HÅLL KÄFTEN. Självklart ska jag säga något tbx: HÅLL KÄFTEN SJÄLV !!. Pappa hämta oss när filmen var slut. När vi kom hem så var mammas kusiner hemma hos oss och systrarna me Lucas och Emilia. Lolo kom och hämta valle vid 22-tiden. Så jag lämna henne till parkeringen.

Söndag: Skulle egentligen träffa valentina för hon skulle hem senare men jag kunde inte åkte med soso och natta till skärholmen för att köpa en present till Marias dotter kristina (hon är liten). Sen åkte vi hem till dom för hon fyllde år i lördags, men vi kunde inte gå. Kan bjuda på en bild på henne i nästa inlägge + mina leggins.

Måndag: Skolan till klockan två sen magnetkamera i astrid lingrens sjukhus.

Orkar inte skriva mer nu. Det får räcka med det här och lite bilder idag.
Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0