Rubrik??

SENASTE:
1. Dryck: Juice.
2. Telefonsamtalet: Lolo.
3. SMS: valentina.
4. Sång du lyssnade på: Backshot time.
5. Gången du grät: någon dag sen, hade skit ont i ryggen då.

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: dejtar inte.
7. Har någon varit otrogen mot dig: Vet inte.
8. Varit kär: Jaa.
9. Förlorat någon speciell person: Japp.
10. Varit deprimerad: Ja.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Minns inte.
12. Tröttnat på en person: Jaa.
13. Gråtit till sömn: Jaa ett fler tal ggr.
14. Gråtit framför en person som du gillar/gillat: Jaa =$

FÖRRA ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Aa många.
16. Fått ditt hjärta krossat: Typ.
17. Skrattat så att du har börjat gråta: Som alla vet skratta jag åt allt.
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Aa typ.
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Aa,
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Några.
21. Pussat någon: Aa =$

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Alla.
23. Hur många barn vill du ha: 2-3
24. Har du några husdjur: Nej tack, men skulle vilja ha en valp.
25. Vill du ändra ditt namn: Nej.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Mina tjejkompisar kom o vi hade kult kult tillsammans.
27. Vilken tid vaknade du idag: 06.45
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Pratade i telefon
29. Är det någonting som har hänt de senaste veckorna som du skulle vilja ändra på: Inte vad jag.
30. Senaste gången du träffade din pappa: Innan jag skulle till skolan.
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget, är nöjd som allt är just nu.
32. Vad lyssnar du på just nu: Ingeting.
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej.
34. Vad gör dig irriterad just nu: Inget.

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Emmeli.
38. Stjärntecken: Jungfru.
39. Kille eller tjej: Tjej.
40. Grundskola: Brunnaskolan.
41. Gymnasie: Om 2 år !!
42. Högskola: ??
43. Hårfärg: Mörkt brunt.
44. Långt eller kort: Kort, skiter i vad alla säger.
45. Längd: 153, kort jag vet.
46. Vad gillar du gällande dig själv: Mina grön blåa ögon.
47. Piercings: Örat ?
48. Tattoos: Vill =(
49. Höger eller vänster: Höger.


DIN FÖRSTA:
51. Operation: När jag var 9 år.
52. Piercing: Öronen.
53. Tatueringen: Inget än :)
54. Bästa vän: Hmm...
55. Sporten du spelade: Inget.
56. Husdjur: Inget har jag sagt.
57. Vaccination du minns: Förra månaden ??
59. Förälskelse: ??
60. Alkohol du drack: Vodka + Red Bull =)


JUST NU:
61. Äter du: Polly.
62. Dricker du: Inget.
63. Är du på väg att: ??
64. Lyssnar du på: Inget.
65. Väntar du på: Ingeting.

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Man gifter sig och sen skaffar barn.
67. Vill du gifta dig: Jaaa, vem vill inte ?
68. Karriär i åtanke: Vet inte än!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögonen.
70. Kramar eller pussar: Båda hehe =).
71. Kortare eller längre: Längre.
72. Yngre eller äldre: Äldre eller samma ålder.
73. Romantisk eller spontan: Hmm...
74. Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage fifään =$.
75. Tatueringar eller piercingar: Tattu.
76. Känslig eller inte: Båda.
77. Ragg eller förhållande: Förhållande.
78. Bråkstake eller tveksam: Vet inte.

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Haha neej.
80. Gjort något sjukt spontant: Japp.
81. Tappat glasögon eller linser: Har ingen av dom.
82. Haft sex på första dejten: Nej.
83. Krossat någons hjärta: Tror inte det.
84. Har någon krossat ditt hjärta: Aa.
85. Har du blivit arresterad: Nej.
86. Dissat någon: Tror det haha.
87. Gråtit när någon dött: Aa, troru jag ska skratta elr ?
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej, troru jag är lebb elr ?

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Aa.
90. Mirakel: Ja självklart.
91. Kärlek vid första ögonkastet: Neejj.
92. Himlen: Aa.
93. Tomten: Haha aa när jag va liten.
94. Att kyssas på första dejten: Hmm...
95. Änglar: Aa jag tror, har själv fått en besök av en ängel.

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja.
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina nära o kära, och min mobil så klar =P haha.
100. Att posta det här är din 100 sanning: japp

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0