God morgon alla i sverige ♥

God morgon alla jag vakna för en stund har ätit frukos med alla. Igår så tog det totalt från arlanda till huset i alanya 13 TIMMAR kan ni fatta. När vi äntligen va hemma så hade moster gjort mat så vi åt vi. Sen byte vi om och  gick ner och bada, vi bada i typ 3-4 timmar. Sen gick vi och kolla in va det fanns i gymmet. Sen gick vi och ducsha byte om och fixa oss. Jag och stephani och manuel (killkusin) tog bussen till alanya centrum. Det tar typ 5-10 minuter dit. Vi gick runt typ i en timme sen åkte vi tbx. Hitta så mycket som jag vill ha :D jippiii. Sen när vi kom hem byte vi om och gick ner till gymmet lite. Sen kom vi upp igen och satt me alla. Fixade vattenpipa. Hur mycket än jag skriverr kommer det inte ta slut. Så jag orkar inte skriva mer. Det blåser lite och solen e inte här :( buuuhh. Skriver mer senare, föresten så är det gratis trådlös internet så jag kommer sitta vid datan varje dag :) bye bye ♥


Kommentarer
Postat av: LiiLo0

Haha shiit asså jag och natta kmr ruttna när vi åker 13 timmar dit också ju :P men men ska ha massor med filmer på datan så det kmr fixa sig ;)



Va härligt att ni har kollat runt i stan, badat och solat och sådär :D åååh jag längtar verkligen. Det ska bli såå skönt med semester nu :D

Jalla det är bra att det finns gym haha :P ska träna varje dag sen ta ett dopp i poolen ;) fett skönt.

Skriv varje dag sådär så vi får läsa vad ni har gjort och så :) det blir kul <3

2010-07-08 @ 01:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0