Tuurkieet :)

Är i istanbuls flygplats, fan va skön att bara vara här, vädret är så fint här solen skinner som fan :) hihi. Såg bron och några andra ställen som jag kännde igen från serier som t.ex mirna och khalil och även morad ala mdar (turkisk serie) som går på mbc och även många andra kanaler. Vårt flyg från till antalya åker klockan 10.05. Just nu så sitter jag me broshan han sitter vid sin data, mamma och broshans fru är ute och röker, soso och lilla philip är och foto lite runt. Känns så skönt att vara här. Igår så lämnade syrran och hennes festman oss, kommer så klart sakna mina systrar men dom kommer om 2 veckor så det är inte så mycket tycker jag. Vet inte vad jag ska säga. Hare bra vi hörs snart :) ♥

 

 



ISTANBUL PÅ KVÄLLEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0