Hatar rubrik!!

Haha ja hatar rubrik för jag vet inte vad jag ska skriva där :P. Idag så har jag inte gjort så mycket blev väckt av pappa som ville att jag skulle gå jobba me syrran så att han skulle kunna gå till kyrkan, såå vist måste ställa upp. Så ja vakna tvätta ansiktet byte om sminka mej snabbt och gick. Jobbade från 10-15 sen tog vi t-banan. Var hemma tills jag ruttna till slut så gick jag och plinga hos betul, hon byte om sen kom hon till mej och platta mit afro hår. Sen drog vi ut tog en promenad på regnet. Sen gick vi hem till mej och hämta en sak sen drog vi ut igen vi satt inne i ett hus typ. Satt och snacka om allt sen drog vi hem. Och nu sitter jag här har skiit tråkigt. Ska dra nu jag bloggar senare.

Puss&Kram från mej till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0