Så jävla sköön dag i dag :) <3

Tja tja bloggen vet att jag inte har skrivit något, det är för jag inte har varit hemma hela dagen. Idag så vakna jag klockan åtta på morgonen sen somna jag två timmar till. Vakna byte om packade badkläder och sånt. Sen rulla ja upp mot centrum möte nina och junior (nina bara du fattar) any way gick o köpte kol till vp sen tog vi tåget till t-centralen och byte till skanstull. Var och bada där, det va så jävlaa kuult. Nina den där negern hahaha du vet va ja menar zeexig. Vi va där till sex sen drog vi till stan en stund sen till fittja. Satt en stund ute sen gick jag me nina och junior vi skulle lämna nina halva vägen hem, tillbaka vägen snackade ja och junior en hel del. Sen drog han till assyriska förening och jag rulla upp mot centrum för att träffa rola, vi var ute typ en två timmar sen gick vi hem. Och det va min dag, hoppas ni alla har haft en lika underbar dag som mej. Ska dra.
Puss&Kram från mej till er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0