Shoppat Shoppat Shoppat

Idag var jag i stan me syrran, var och köpte lite kläder till turkiet resan. Asså det va propp fullt med folk i varje affär. Det var nästa rea överallt. Jag köpte två kjolar och ett linne och en baseball jacka från gina, sen så köpte jag ett t-shirt och skor från h&m köpte även samma t-shirt till mami . Fanns inte allt som jag ville ha men det fick duga idag. Kom hem och käka mamma provade t-shirten den passade henne perfekt. Jag måste hinna köpa en laddare till min kamera innan jag åker. Imorn så har jag två tider som jag måste gå på. En för tandläkar och den andra är hos socialen. Syrran vill dra till flottsbro får se hur det blir. Kommer nog gå själv efter jag är klar me tiderna. Juuuste igår så var jag hos min farbror me mina systrar för dom reser idag till libanon, efter att vi hade kommit hem så byte jag om till mjukis och gick ut me anneli och steffi. Vi stack ner till ängen, sen så visa ja dom att det fanns utomhusgym. Hahaha asså vi hade så kuult. Mer än det kan jag inte säga. Nu ska jag dra, ska kolla vem som vill ut. 

Puss&Kram från mej till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0