Sorry.

Förlåt för en sån dålig uppdatering, ska försöka att bättra mej. Har haft så mycket att göra så har inte hunnit blogga. Kan skriva lite kort om vad jag har gjort dom här dagarna.
Fredag: Så var jag på fest med nina och junior. Nina kom till mej vid halv 9 vi fixa oss sen drog vi. Vi kom fram till kyrkan men nina ville inte in än så vi drog mot centrum för att köpa något att små äta. Vi tog tåget mot norsborg men sen så märkte jag att vi kommer inte kunna komma in sen för vi hade inte busskort me oss så vi fick åka tbx. Sen så gick vi och köpte lite godis och rulla ner mot festen. Dansa nästan hela kvällen. Det va helt okej faktiskt längtar till att dom gör det igen :) haha. Iaf så va festen slut ungefär halv två men ville inte hem HAHA. Väntade me nina tills hennes pappa kom och hämta henne sen drog jag hem. Kom hemma alla var typ vakna så ja va uppe till halv 4 sen somna ja i min säng me allt smink och skit på. Och det var min fredag.
Lördag: Åkte till stan me syrran köpte lite grejer inför resan till turkiet :) läängtar. Köpte en ny bikini har nu två nya det får räka för jag har flera. Sen så köpte ja en kjol och en klänning.
Söndag: Var me nina nästan hela dagen :)
Måndag: Var i stan me rola idag, var och köpte en ny mascara, och köpte lindsvätska till syrran :). Sen så åkte vi till slussen tog me rola till syrrans underkläds butik. Syrran hjälpte henne, så till slut valde hon en som lili har och den va snygg :). Sen så kom ja hem hade så f*cking ont i magen och ryggen för ja hade f*cking mens värk, och neej jag skäms inte för att säga det för det e så vanligt bland oss tjejer.
Försökte göra det så kort som möjligt.
BJUDER PÅ DEN HÄR BILDEN
Jag&Junior i flottsbro bryggan :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0