Förlåt

Förlåt för en dålig uppdatering. Jag har varit ganska upptagen. Kan berätta sen söndags för innan så kommer jag inte ihåg. Minnes förlust.

Söndag: Så jobbade ja i pappas jobb me anneli. Pappa kom vid 1-2 sen drog jag o anneli hem, jag skulle hämta lite grejer hemifrån sen drog vi till slussen. Ja behövde en byxa en ja hitta ingen som jag tyckte va fin. Jag hatar byxor som har en lång dragkedja. Any wayl ja hitta ingen förut att ja köpte solglasögon. Kan ladda senare upp en bild på dom. Efter att vi va i slussen så åkte vi till t-centralen. Vi gick till 2 gina me hitta inget där heller så vi gick runt men hitta inget -.- sen så drog vi till City Terminalen till syrrans jobb. Vänta på henne i en timme sen drog vi till bredäng för att ta bilen hem. Sen gick vi hem o käka i heron, va där en stund sen drog vi hem.
Måndag: Började min prao. Det va helt okej vi fick lära oss lite grejer. Kommer inte ihåg så mkt så ja skriver inte va ja gjorde på måndag.
Tisdag: Slutade prao vid 14-tiden sen sa bjöd chefen på bowling o lite andra spel. Sen drog ja till heron för att köpa en New York keps, kan ladda upp senare en bild på den. Träffade även en kompis där sen drog ja hem efter det.
Onsdag: Vakna vid 8 tiden börja fixa mej o sånt sen gick ja o syrran ut tsm ja skulle ta bussen o hon t-banan. Jag vänta o vänta den men bussen kom aldrig. Sen såg ja saif han ba bussen kom inte, ja blev fett arg för ja hade väntat länge. Any way till slut så kom vi fram. Vi fick städa lite köket idag. Patricia ocj jenny kom till oss. Dom satt en stund sen gick dom. Dom praoar i amazon så det är inte så längt ifrån. Ja slutade vid 3 tiden så ja vänta en halv timme på syrran vi skulle kolla lite efter grejer från Media Markt. Sen tog vi bussen till ikea o köpte lite grejer sen åkte vi hem. Senare så drog ja ut me bettan o gjorde vp och snackade lite o så. Kollade me soso om hon ville komma me hon hade ont i magen. Sen kom en kompis en stund sen drog. så vi satt kvar en stund. Hade skit kult drog bilder o så men får inte lägga in dom. Kan kolla om ja har bara på mej =) <3.
Och så var hela min dag. Skriver lite mer senare.
Puss så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0