Förlåt

Förlåt att jag inte har skrivit nåt på mer än en vecka. Har bara inte varit på humör och inte orkat skriva nåt. Men nu har jag massor att skriva om så det e juh bra :).

Igår så åkte vi klassen till ett museum, det va så tråkigt. Vi fick ett papper som vi skulle skriva på. Vi skulle välja en tavla (bild) som vi skulle skriva om. Any Way när vi var klara så drag visa till t-centralen för att käka. Jag o nille drog till donken. Vi käkade o så då ringde syrran o fråga om  jag vill komma till hennes jobb. Så självklart ville jag dit. Så jag vänta med nilgun nere tills hennes tåg mot norsborg skulle komma o jag fortsatte mot City Terminalen. Syrran va sugen på choklad så jag köpte plopp så gick in en snabbis i pressbyrån. Any way va där till 18 tiden sen tog vi bussen till Fridehemsplan. Vi gick runt lite sen drog vi hem. Och det var min dag.


Idag har jag inte gått till skolan hade ont i magen på morgonen så jag gick inte. Har inte gjort nåt till nu. Ligger i sängen med lucas han försöker att sova. Han säger att han e trött så gullungen e bredvid mej.

Jag laddar upp några bilder från igår i museumet.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0