Lite frågor :) <3

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Jaha en ny dag idag.

♦ Hur mycket kontanter har du på dig?
Allt finns på mobilen.

♦ Gillar du någon särskild extra mycket just nu?
Nej.

♦ Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Paulina.

♦ Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Bring i't agin

Ett ljust eller mörkt rum?
Ett ljust.

Vad gjorde du vid midnatt?
Hmm... Sattvid datan.

Vad står det på ditt senaste mottagna sms?
Är hos en kompis <3

Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
I don't know :P

Vilket uttryck använder du mest?
"Jag vet inte" hahaha ♥

♦ Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Valentina ♥♥

♦ Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Pälsen på min goose jacka.

♦ Vilken ålder har varit bäst hittills?
De åren man var lite då inget var jobbigt.

♦ Dina värsta fienden?
Finns många men som inte är värda att skriva deras namn här.

♦ Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Bild på någon som har ritat en kille o tjej som pussas :) me love the picture ♥

♦ Vad var det senaste du sa till någon?
Snart jag säger till när jag är hungri :)

♦ Senaste låten du lyssnade på?
Close to yo


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din syrras blogg?

2010-03-21 @ 14:11:12
Postat av: Anonym

vad heter din syrras blogg?

2010-03-21 @ 14:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0