Min hals =(

Tjenare mina älskade läsare ♥
Idag så gick ja inte till min prao hade skit ont i minaq hals mandlar ( stavning?) så ja gick inte. Ringde till skolan och sa att jag va sjuk sedan ringde jag till jobbet men det va fel nummer som de har på deras hemsida -.-, jag frågade naffe om saifs nr ja fick den sen ringde ja till han och sa att han skulle säga till chefen att jag är sjuk. Sedan har jag inte gjort nåt. Nu sitter ja här i mitt rum väntar på att syrran ska platta håret. Syrran och ja och mamma ska dra till södertäljes kyrka. Man ska få nån slags tråd i vitt och rött. Kan lägga upp en bild på den och även bild på solglasögonen och kepsen när ja e tbx.

Puss så länge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0