Tja Tja blooggen :p haha

Tjena alla, igår så skrev jag inget för jag satt knappt vid datan. Va i Fryshuset me klassen och andra klassen. Vi skulle träffa borg där för typ "lära känna dom" eftersom 6-8 tror jag att det e ska flytta till borg. Men vi lärde bara känna 8:orna. Träffade Salma och Meli där. Va i fryshuset till fyra sen åkte vi hem me buss (Botkyrka bussen). Jag messa syrran på vägen för att kolla om vi skulle dra till heron hon sa vi får se. Jag lyssna på musik från mobilen hela vägen så jag märkte inte hur långt tid det tåg tills vi var i skolan igen. Jag och nille promenera till hallunda o snacka o så sen tog vi t-banan hem. Jag kom hem vilade o så va ganska trött. Sen messa ja igen min syrra oich hon sa aa så jag fixa mej o så sen satt ja vid datan lite. Syrran var i tumba me hanna. Vid sju tiden möte jag dom, tog t-banan mot norborg gick ner i alby, vi väntade på martin och hans kusse sen drog vi till skärholmen för att ta bussen mot heron. Asså va syrran och martin gjorde me chaffören hahahaha idijuter ♥
Soso ba till chaffören kan du köra mej till heron city, kvinnan som körde hon ba nej jag ska åka dit. Sen syrran ger sin buss kort till martin sen kvinnan ba ska ni åka me samma buss kort :S, martin ba aa o gick in. HAHAHAHA. Asså sjuka hela gänget. Alla bara gick in. Vi bowla när vi va där, ja soso hanna martin. Vi kom hem vid halv ett tiden. Jag måste dra nu ska möta en kompis i centrum sen ska vi promenera sen vet jag inte.

Puss så länge jag skriver när jag e tbx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0