Vilse

Kom hem för typ två timmar sen. Jag tåg tåget till masmo, möte * därifrån promenera vi till flottsbro, eller det va det vi skulle gör men vilket vi inte gjorde. Vi skulle genom skogen. Och gissa vad ???  Vi blev vilse i mer än 1 timme. Asså båda två orkade inte gå mer. Det kändes som om vi gick i en cirkel. Vi såg en kvinna me sin hund, hunder springer i från kvinna. Asså det va flera flera meter mellan dom. * tror att hon va full. Efter en och en halv timme hitta vi en väg ut. Men gissa vad igen ??? Vi var vid bilvägen mot huddinge (flemingsberg). Sen kom vi till slut till husen i masmo, vi ville in i en port för att värma oss för vi kunde inte gå mer. Vi va i en port sen kommer en som bor där, hon va skit otrevlig vi fick inte vara där hon ba : OM NI INTE GÅR UT SÅ KOMMER JAG RINGA POLISEN :S Liksom fett synd. Det va min dag iaf, imorn vet jag inte vad jag ska göra, får se till senare ska planera :) Jag ska dra till morbror nu.

Puss så länge skriver när jag är hemma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0