Tbx till bloggen igen =)

Heejj allihoppa, ja vet att jag inte har skrivit på ett tag. Har bara inte haft tid med att blogga. Men nu har ja det :) och det e ju bra. Ja ska berätta vad jag har gjort idag och igår.
Igår: Så möte jag rola vid skolan sen rulla vi upp mot centrum hon hade tid hos frisör hon skulle göra sina ögonbryn, på tala om ögonbryn så måste jag boka tid ja oxå. Any way så efter vi va klara gick vi till planen där va lolo o martin dom höll på att fixa lolos bil. Så vi typ titta på haha. Sen när dom va klara så åkte vi till Okq8 (stavning?) för att tvätta fälgarna. Sen när vi va klara me det så åkte vi tbx till centrum, rola skulle hem så ja vänta me henne tills hennes buss skulle komma sen rulla ja hemåt. Ja va hemma till lite efter 18 sen messa lolo för att kolla om dom skulle spela fotboll i brunna så ja messa han för att han skulle hämta mej. Han kom me martin sen åkte vi till brunna va där i mer än två timmar sen kom syrran och vi åkte till deras kusin fast jag o martin vänta i bilen. Fick lite körlektioner av martin men typ allt gick in i ena örat och ut från andra :P hahah. Fattade iaf lite, iaf sen när dom kom tbx så skjutsade lolo hem mej o syrran. Vi kom hem och satt med systrarna ute och rökte vattenpipa. Hade det mysigt fram till kl 12. Vi satt och pratade om läskiga saker och berättelser. Sedan hörde anneli något där ute och blev rädd så hon sprang in. Hon förstörde typ allt så vi satte oss inne och fortsatte vårt "mys". Och så va min dag.


Idag: Vakna vid 11 tiden skulle egentligen till skärholmen me soso men ja orkade inte så hon åkte me jotta ist. Vid 13 tiden så gick ja till bilen för att städa den lite tvättade fälgarna så dom rena. Senare vid 2-3 tiden satt jag i balkongen me steffi och anneli i balkongen o sola och gjorde vp. Det va så skönt väder asså ja fick lite färg på magen och benen, tummen upp för det :). Va satt i mer än två timmar i balkongen. i skulle egentligen grilla men det blev ändrade planer ska grilla imorn ist. Senare när ingen va hemma bara ja o soso så försökte vi fixa mopen, fick hjälp från grennens dotters mans pappa :P haha. Till slut så starta mopen o vi körde ner till ängen sen slockna den o vi fick me den hela vägen hem, asså har bara lust att explodera den. Den e så irriterande. Anyway vad mer har jag gjort idag. Ja o syrran hade så tråkigt så vid nio tiden åkte vi till bredäng. Och nu är man hemma o uttråkad, tror jag ska ner och kolla på film nu ska skriva mer innan jag sover.
Så puss och kram så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0