Tja tja alla.

Tja alla underbara blogg läsare jag kom hem för ungefär 20 minuter sen från jobbet. Så det är därför jag inte har skrivit nåt, som jag sa igår så skulle egentligen ha prov idag på matte men det blev inte ska ha den imorn istället. Vill bara säga en sak ibland så bli ja så irriterad på muslimer, idag när ja va i jobbet så va det en kvinna som sa på arabiska kolla hennes kläder hon har börjat ta på sig sommarkläder. Hon trodde säkert att ja inte fatta men vilket ja gjorde det. Kolla snett på henne liksom hallå det e 23 grader ute vill du att ja ska gå me byxa, tröja, halsduk, vanttar, mössa för att täcka hela min kropp liksom fuck off. Ja har inget emot muslimer för ja har själv kompisar som e det. Any way så ska ja gå plugga nu till min matte prov och jag lovar att skriva innan jag sover.
Puss&Kram från mej till er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0