Tja tja alla.

Heej jag vet att jag har inte skrivit på 5 dagar det är för att jag har haft så mycket att gör. Ja kan skriva kort vad jag har gjort dom här dagarna.
Söndag: Så var jag i gröna lund med syrran.
Måndag: Kommer inte ihåg.
Tisdag: Va i södertälje me syrran hon skulle hämta gummi till sin tandställning, sen så träffa vi en kompis han fråga om vi ville ha skjuts me bilen men vi tog bussen sen möte jag rola i fittja och där var han oxå. Han. ba varför kom ni inte för ja ba ääh bussen kom ändå. Sen så spela dom fotboll och ja ramla och blödde i foten men det va inte så farligt men ja hade ont hela dagen efter för den svullnade upp.
Onsdag: Va i södertälje me rola, åkte till ronna centrum för hon skulle kolla om hennes klänning va klar. Vi missade bussen så vi promenera från ronna till stationen i 35 minuter. Sen åkte vi direkt till brunna (konstgräset) där alla va. Sen såg vi ibbe, frågade han om han kunde skjutsa mej me sin moppe halva vägen så snäll som han e så gjorde han det oxå. Sen på vägen så såg ja nille me sin hund va me henne en stund sen tagga ja hem.
Torsdag: Skolan, hem, noppa ögonbrynen hos märta, direk till jobbet efter.
Imorn så läggar jag upp bilder från grönan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0