Tja tja bloggen

Hejj bloggen ja vet att ja e så dålig på uppdatering men ja försöker gör allt för att blogga mer.
I alla fulla fall som birgitta min svenska lärare säger. Så ska  ja berätta till er vad ja gjorde igår och idag.

Igår så hade jag ingen skola så ja o nille gick för att sola solarium i norsborg, ja sola i 12 minuter efter som ja inte hann innan ett annars hade det varit 24 minuter som ja alltid brukar men men är man seg som nilgun så går det till så. Any way vi sola klar sen gick vi för att kolla om mina nyklar va hos min morbror men ingen va hemma så vi rulla mot tunnelbanan för att åka hem. Ja kom hem ingen va hemma, ja ringde min mprsa för att kolla vart hon är då var hon i norsborg så ja fick åka tbx -.- . NU MÅSTE NI LÄSA HAHAH. När tåget kom till hallunda så skynda ja mej ner tills ja såg den "gröna hallen" då tänkte ja shiit omg cp ja e i hallunda inte i norsborg hahhaha. Så ja fick vänta 8 minuter tills tåget kom. Sen gick ja till mamma hon satt me sina vänner så ja satt me dom i mer än en halv timme sen gick ja till min morbror ja hittar inte dom där heller =( buuhh. Men ja vet att dom är där fan. Any way va där en stund sen gick ja till mamma för att ta hennes hem nyckel. Sen rulla ja mot rola för vi skulle ut sen ropa hon natalie sen åkte vi till fittja för att hämta vp. Såg nina hon va uttråkad så hon va me mej o vi hade skit kult alla tillsammans. Vi satte oss vid hus ja rola nina natalie martin. Vi satt där sen gick natalie och sen martin. Då var det bara ja o rola o nina kvar vi snacka om allt möjligt. Sen plocka ja ihop allt på en minut. Ja menar verkligen asså det tog mej typ två minuter och allt va borta. Rola ba streees hahhaha. Lovee you ♥. Vi rulla mot mej för att lämna min väska sen åkte vi till hallunda/borg vi va där typ en halvtimme sen rulla ja o nina mot tåget. Sen kom ja hem o det va min måndag. Älskar er tjejer

Idag: Så gick vi tjejerna i klassen och andra klassen i månkulturella huset i fittja. Vi ritade nakna killar haha. Efter det så gick ja hem för ja mådde inte bra. Klockan 4-5 så gick ja till jobbet fast ja hade ont i halsen. Jobbade fram till 9 sen börja ja ta in allt. Juste ville säga att iag när jag satt i tunnelbanan kom en mamma till mej som pratar engelska oh fråga mej vart ja hade köpt mina hängsel shorts ifrån och då sa ja till henne att ja köpte dom förra året i hm och att dom inte finns kvar längre. Ja fick även en söt komplingaman av en kund när ja ståg utanför affären där typ 5 6 killar ståg då sa han: Kolla va vacker och söt hon är, man tackar så klar =). Och nu ligger ja i min säng ska gå sova nu men först så ska ja dricka vatten för ja är så töörstig. Ja lovar att skriva imorn.

MASSA PUSSAR FRÅN MEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0