Tjeenare :P haha

Tja tja bloggen, igår så han ja aldrig skriva innan jag sov för ja va så trött. Idag så har ja inte varit hemma så har inte kunnat blogga. Ska försöka blogga från mobilen när ja e ute. Idag så träffa jag rola i centrum möte martin sen rulla vi mot planen där vi gjorde vp. Satt där i mer än två timmar. Vi satt o snacka om allt. Sen jag vi lämnade rola i cenrum där hennes syrra hämta henne. Martin gick hem och jag tog tåget. Träffa raffa o paulina i tåget. Raffa käka nötter sen det fastna i hennes hals hon ba slå sen ja döda hennes rygg hahah asså ja drev. Ja gick av norsborg för ja skulle till min morbror. Va där till kvällen sen så kom vi hem. Ja kolla på min serie o sen somna ja i soffan skulle egentligen gå sova men satt ist vid datan. O nu sitter jag här har skiit tråkigt tror ja ska gå sova snart.

Puss&Kram så länge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0